Bukketræf 16. maj 2026

Til årets bukketræ den 16. maj bød formanden velkommen til de 10 glade jægere der var mødt op.

Ole Nørskov fik, med et stort smil, vist sin 6-ender fra Malling frem og hornblæserne truttede til ære for bukken.

Herefter var der dækket op til det store morgenbord med kaffe, rundstykker, ost, lun leverpostej, spegepølse, marmelade, honning fra Michael have og kage. Hertil en lille skarp til halsen. Det havde jo været en kold morgen.

Under indtagelsen af morgenmaden fik alle lov til at fortælle om deres oplevelser for morgendagens jagt.

Knæk & Bræk

SSJ

Claus Haase